Akademi Inspeksi lan Karantina Cina - Teknik Sterilisasi Panas wis dikembangaké kanggo sawetara wektu. | Garis Produk Tahu Bersertifikat CE, Tangki Ngendam lan Cuci Kedelai, Produsen Mesin Giling lan Memasak | Yung Soon Lih Food Machine Co., Ltd.

Akademi Inspeksi lan Karantina Tionghoa, Sterilisasi Panas, ngasilake tahu, ngasilake susu kedelai, mesin sterilisasi / eversoon, merek dari Yung Soon Lih Food Machine Co., Ltd., adalah pemimpin dalam Mesin Susu Kedelai dan Tahu. Sebagai pelindung keamanan pangan, kami berbagi teknologi inti dan pengalaman profesional kami dalam produksi Tahu kepada pelanggan kami di seluruh dunia. Jadilah mitra penting dan kuat kami untuk menyaksikan pertumbuhan dan kesuksesan bisnis Anda.

Akademi Inspeksi lan Karantina Tionghoa, Sterilisasi Panas, ngasilake tahu, ngasilake susu kedelai, mesin sterilisasi

Akademi Inspeksi lan Karantina Tionghoa - Teknik Sterilisasi Panas wis dikembangake selama wektu sing cukup lama.

Metode sterilisasi yang digunakan dalam industri pembuatan makanan dapat digunakan untuk memperpanjang tanggal kedaluwarsa makanan. Kami mengundang beberapa ahli yang berasal dari China yang telah melakukan penelitian tentang teknik sterilisasi untuk waktu yang lama untuk mengunjungi dan mendiskusikan pasar tahu dan susu kedelai lokal Taiwan. Mereka berbagi pengetahuan dan keterampilan mereka dan anggota eversoon juga berbagi pengalaman manufaktur kami dalam pertemuan ini.


27 Aug, 2019 Yung Soon Lih Food Machine (eversoon)

Nganti nggoleki informasi luwih lanjut babagan teknik manufaktur eversoon, kita nggoleki menyang pabrik kaping loro sing saiki nggawe garis produksi siap pakai. eversoon nggawe mesin sterilisasi (utawa pasteurisasi) dua tahap sing dirancang karo sistem siklus air otomatis, sensor suhu, lan konveyor kecepatan.
 
eversoon duwe pengalaman 30 taun ing ngatur garis produksi lengkap, nyedhiyakake cara kanggo ngasilake kualitas sing apik saka tahu lan susu kedelai. Sawise iku, kita nglampahi pelanggan kanggo cepet masuk industri manufaktur pangan. Saiki, ana pelanggan sing nggunakake mesin sterilisasi tahap loro eversoon ing Poland lan Kanada. Yen sampeyan pengin ngerti luwih lanjut, monggo kontak kita.

Download Berkas
Galeri

Akademi Inspeksi lan Karantina Cina - Teknik Sterilisasi Panas wis dikembangaké kanggo sawetara wektu. | Garis Produk Tahu Bersertifikat CE, Tangki Ngendam lan Cuci Kedelai, Produsen Mesin Giling lan Memasak | Yung Soon Lih Food Machine Co., Ltd.

Berkantor pusat di Taiwan sejak tahun 1989, Yung Soon Lih Food Machine Co., Ltd. telah menjadi produsen mesin manufaktur makanan yang mengkhususkan diri dalam sektor pembuatan kedelai, susu kedelai, dan tahu. Garis produksi susu kedelai dan tahu dengan desain unik dibangun dengan sertifikasi ISO dan CE, terjual di 40 negara dengan reputasi yang solid.

Yung Soon Lih duwe pengalaman nganggo mesin pangan lan teknis luwih saka 30 taun, produksi profesional: Mesin Tahu, Mesin Susu Kedelai, Peralatan Perkecambahan Alfalfa Sprouts, Mesin Penggiling, lan liyane.